زمانی:قلعه نویی مشکل«زیبا بازی نکردن»استقلال را حل می کند
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:قلعه نویی مربی با دانشی است و بدون شک مشکل کوچک زیبا بازی نکردن استقلال را حل خواهد کرد.

زمانی:قلعه نویی مشکل«زیبا بازی نکردن»استقلال را حل می کند/اجازه نمی دهیم ستاره سوم بِپَرد!

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت وو گو با خبرنگار میبدما، در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و قرعه آبی پوشان اظهار داشت: خوشبختانه به جز قرعه سپاهان تصور می کنم بقیه تیم ها با قرعه خوبی رو به رو شده و توانایی این را دارند که به دور بعد صعود کنند البته با توجه اینکه سال قبل ما تا یک قدمی جام پیش رفتیم امسال امیدوارم ستاره سوم را به دست بیاوریم.

وی در خصوص صحبت های روز گذشته آبی پوشان با قلعه نویی و اینکه یکی از دغدغه های بازیکنان مباحث مالی به حساب می آید گفت: بعد از انتخاب شدن گودرزی به عنوان وزیر ورزش شخصا جلسه ای را با او داشتم و اتفاقا او بر حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپوولیس تاکید داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: گودرزی در این نشست اعلام کرد که از هیچ کوششی برای حمایت از این دو باشگاه دریغ نخواهد کرد و به زودی شاهد کمک های وزیر خواهیم بود. مطمئن هستم درباره مسائل مالی مشکل خاصی نخواهیم داشت. تیم های بزرگ معمولا در خصوص پرداختی ها مشکل دارند اما مطالبات بازیکنان سوخت نخواهد شد.

زمانی در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد:من چون خودم سالها بازیکن بودم بازی مقابل کاسپین را تماشا کردم ولی مطمئن هستم قلعه نویی با دانشی و مدیریتی که دارد می تواند این مشکل کوچک را بر طرف کند. البته برنامه ریزی ما امسال روی لیگ قهرمانان آسیا هم تدوین شده و اجازه نمی دهیم ستاره سوم از چنگمان بپرد.

وی همچنین به انتقاد از کسانی که تیم ملی را از لحاظ روحی تضعیف می کنند پرداخت  گفت:ما در یکی از گروه های بسیار خوب قرار گرفته ایم و من مطمئن هستم تیم ملی در شرایط خوب می تواند با کسب 4 و یا 5 امتیاز به دور دوم صعود کند. ما می توانیم یکی از بهترین بازی ها را مقابل آرژانتین انجام دهیم و آنها برای برد مقابل ما باید خیلی زحمت بکشند.

زمانی افزود: من تجربه 30 ساله در ورزش دارم  که می گویم  تیم ما می تواند صعود کند. این همه نگرانی برای عدم نتیجه گیری در روحیه تیم ملی اثر خواهد گذاشت. من از همه کارشناسان خواهش می کنم که طوری صحبت کنند که همه تصور نکنند تیم ملی از پیش باخته است.ما در خیلی موارد کارهایی انجام دادیم که خیلی ها تصور و پیش بینی نمی کردند. مطمئنا با جوانانی که داریم می توانیم برای اولین بار به دور دوم صعود کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 21 آذر 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها